Müügi- ja tagastustingimused
Veebipoe üldtingimused
Veebipoe Giusti.ee (edaspidi Veebipood) omanik on Vino Nobile Pood OÜ (registrikood 16366217), registrijärgse asukohaga Veerenni 17/Herne 5, 10135 Tallinn, Eesti Vabariik.
1. Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo
Müügitingimused kehtivad kaupade ostmisel Veebipoest.
Veebipoes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juures eurodes ning sisaldavad kõiki kehtivaid makse (sealhulgas käibemaksu, kui see on kohaldatav), v.a kauba kättetoimetamise tasu.
Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja valitud tarneviisist ning kuvatakse tellimuse vormistamisel.
Teave kauba omaduste ja iseloomu kohta on esitatud vahetult iga toote juures.
2. Tellimuse vormistamine
Tellimuse esitamiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi, täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ostjale kogusumma, mis tuleb tasuda Veebipoe poolt pakutavate makselahenduste (nt pangalink) kaudu.
Müügileping loetakse sõlmituks hetkest, mil tasumisele kuuluv summa on laekunud Veebipoe arvelduskontole.
Kui tellitud kaupa ei ole võimalik tarnida (nt kauba lõppemise või muu takistuse tõttu), teavitatakse sellest ostjat esimesel võimalusel ning tagastatakse tasutud summa (sh kauba kättetoimetamise kulud) hiljemalt 14 päeva jooksul arvates teate saatmisest.
3. Kohaletoimetamine
Kaupu saadetakse üksnes Eesti Vabariigi territooriumile.
Kauba saatmiskulud kannab ostja ning vastav info on kuvatud tarneviisi valikul.
Tavapäraselt jõuab kaup ostja määratud aadressile 2–7 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Erandlike asjaolude korral on Veebipoel õigus toimetada kaup kohale kuni 45 kalendripäeva jooksul.
4. Taganemisõigus
Pärast kauba kättesaamist on tarbijast ostjal õigus sõlmitud müügilepingust taganeda 14 päeva jooksul, vastavalt võlaõigusseaduse §-le 56 ja ELi tarbijakaitsedirektiivile 2011/83/EL.
Taganemisõigus ei kohaldu, kui:
· ostjaks on juriidiline isik;
· toode on kiiresti riknev või avatud pakendiga toiduaine, jook või muu kasutuskõlbmatuks muutuv toode.
Taganemisõiguse kasutamiseks ei tohi kaupa kasutada muul viisil, kui on vajalik selle olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil, mis oleks lubatud ka füüsilises poes.
Kui toodet on kasutatud ülevaatuseks vajaliku ulatusest rohkem või sellel esinevad kasutamise/kulumise tunnused, on Veebipoel õigus tagastatavat summat vähendada vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.
Taganemisavalduse peab ostja saatma e-posti aadressile pood@vinonobile.ee hiljemalt 14 päeva jooksul alates kauba kättesaamisest.
Kauba tagastamise kulud kannab ostja, välja arvatud juhul, kui kaup ei vasta tellitule (nt defekt või vale toode).
Ostja peab kauba tagastama hiljemalt 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse esitamist või esitama tõendi selle perioodi jooksul tagastamise kohta.
Veebipood tagastab kõik lepingu alusel saadud maksed (sh tarnekulu tavapäraseima kättetoimetamisviisi piires) viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva jooksul pärast taganemisavalduse saamist.
Veebipood võib tagasimakse tegemisest keelduda kuni kauba tagasisaamiseni või kuni ostja on esitanud tõendi kauba tagastamise kohta – sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.
Kui ostja on valinud kättetoimetamise viisiks muu kui Veebipoe pakutud soodsaim standardviis, ei ole Veebipood kohustatud hüvitama sellest kallimat kohaletoimetamistasu.
Veebipoel on õigus lepingust taganeda, kui toote hind oli eksituse tõttu märgitud oluliselt alla toote tegeliku turuhinna.
5. Pretensioonide esitamine
Veebipood vastutab toote lepingutingimustele mittevastavuse eest, mis ilmneb kahe aasta jooksul alates kauba üleandmisest ostjale, vastavalt võlaõigusseaduse §-dele 218–222.
Esimese kuue kuu jooksul eeldatakse, et puudus oli olemas juba üleandmise hetkel. Eelduse ümberlükkamine on Veebipoe kohustus.
Puuduse ilmnemisel peab ostja teavitama Veebipoodi mõistliku aja jooksul, kuid mitte hiljem kui kahe kuu jooksul pärast puuduse avastamist, saates e-kirja aadressile pood@vinonobile.ee või helistades telefonil +372 5344 4903.
Veebipood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist ostjale.
Puuduse korral parandab või asendab Veebipood toote. Kui parandamine või asendamine ei ole võimalik, tagastab Veebipood kõik lepingu alusel saadud tasud.
Kaebustele vastatakse kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.
6. Vaidluste lahendamine
Kui ostjal on pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile pood@vinonobile.ee. Kui ostja ja Veebipood ei suuda lahendada vaidlust läbirääkimiste teel, on tarbijal õigus pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (aadress: Endla 10A, 10122 Tallinn; https://komisjon.ee). Kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.
Tarbijal on samuti õigus pöörduda Euroopa Liidu vaidluste internetipõhise lahendamise platvormi kaudu:
https://ec.europa.eu/odr
Tellimuse esitamisega kinnitab ostja, et on tutvunud käesolevate müügitingimustega, neist aru saanud ja nõustub nende rakendamisega.